חדשות ומבצעים
כתבות אחרונות
אפריון עיצובים המבצעים בעיצומם
אפריון עיצובים ירוקה
מזרן אירלנד
ספה דו מושבי דגם בוס ספה דו מושבי דגם בוס

מזרן קינג קויל ספייס

  
 
קינג קוילI-SPACE שינה מעולם אחר
דמייינו לעצמכם שינה מושלמת המדמה ריחוף קליל לאורך כל הלילה. קינג קויל עושה צעד גדול לאנושות בתחום השינה ומציגה את I-SPACE, המזרן הראשון שמעניק שנת ריחוף שכזו, הודות לשילוב ייחודי של טכנולוגיות וחומרים שפותחו עבור האסטרונאוטים האמריקאיים במעבדות החלל של נאס"א. תתכוננו לחווית נוחות המדמה ריחוף בכל לילה, חווית שינה שונה מכל מה שהכרתם.

המזרנים רכים ונעימים,  עשויים בטכנולוגיות מיוחדות שמסייעות לאיזון הטמפרטורה בזמן השינה, והפחתת הלחצים המופעלים על הגוף. מערכות הקפיצים המשוכללות במזרנים תומכות בכל הנקודות החשובות, וחומרים מיוחדים במזרנים כמו INJECTED VISCO  ו- COOL VISCOGEL, מתאימים עצמם באופן מושלם לקימורי הגוף.
 
קינג קויל I-SPACEלגלות את שנת הריחוף.
בקינג קויל , מגוון מזרנים בהם כל אחד יוכל למצוא את המזרן המתאים לו ביותר מתוך מגוון המזרנים האיכותיים של קינג קויל. המעדיפים את האוריינטציה הטבעית, יוכלו לבחור במזרונים כדוגמת New Forest– מזרן שפותח עבור אחוזת הבריאות יערות הכרמל ומכיל שכבת 100% כותנה טבעית נושמת, או במזרני King Koil Spa- העשוי מחומרים טבעיים, ומכיל בד עם סיבי במבוק, למגע נעים ומרגיע, 100% לטקס, וסיבי קוקוס. מזרן King Koilבראשית – מזרון שפותח עבור אורחי מלון בראשית המדברי, עשוי משכבות של חומרים טבעיים כמו לטקס וקוקוס, כולו בהשראת המדבר.
מזרני Exclusiveמבטיחים שינה בתנאים אופטימליים. הם מכילים את טכנולוגיית Outlast– חומר מיקרו-טרמי, השומר על איזון בטמפרטורת הגוף, ומערכת Deep sleepלהפחתת לחצים על הגוף בזמן השינה. מי שחפץ בשינה ללא הפרעות יכול לבחור במזרני Relaxבעל הקפיצים המבודדים.